اخبار داغ و جنجالی هنرمندان

اخبار و موزیک و ویدئو و فیلم از سوپراستارها

اخبار داغ و جنجالی هنرمندان

اخبار و موزیک و ویدئو و فیلم از سوپراستارها

اظهار نظر لیدی گاگا در مورد سوزان بویل!

http://www.gigsport.com/images/events/lady-gaga.jpg


ستاره جنجالی موزیک پاپ دنیا Lady Gaga در مورده Susan Boyle اظهار نظری کرده! و سوزان هم جوابشو داده!


دلیل اینکه همه خوانندگان پاپ اظهار میکنند که سوزان بویل رو دوست دارند چیه؟


همشون هم میگن که میخوان باهاش یک فطعه اجرا داشته باشن!


هر هفته یه آدمه جدید این حرفا رو تکرار میکنه! یه بار Snoop Dogg باره دیگه Elaine Page یا مثلا 50 Cent یا John Barrowman و چندین نفره دیگه!


و حالا نوبته کیه؟؟!!


درست حدس زدید! لیدی گاگا


من سوزان بویل رو خیلی دوست دارم.اون زنه ساله از نظر من.سوزان در این یک سال به موفقیتهایی دست پیدا کرده که یک هنرمند برای بدست آوردنشون سالیان سال طول میکشه که بدست بیاره


خوب شاید لیدی گاگا راست بگه ولی اون هنرمندانی که سالها طول میکشه تا اینکه موفق بشن از فعالیت توی کلابهای کوچیک و سختی کشیدنهای زیاد شروع کردن.در حالی که سوزان بویل تنها با رفتن به یک برنامه تلویزونی شهرتشو بدست آورد.


به هر حال سوزان هم به حرفهای گاگا واکنش نشون داد :


من خوشحال خواهم شد که با لیدی گاگا همخوانی کنم.مخصوصا با اون کلاه خواصش توی موزیک ویدئوی Telephone



GaGa wants Su-Bo duet

سمت راست سوزان و سمت چپ لیدی گاگا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد